[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره گروه::
مدیریت گروه::
معرفی افراد::
امور آموزشی::
امور پژوهشی::
آئین نامه ها و فرم ها::
اخبار گروه::
تسهیلات پایگاه::
برقراری ارتباط::
::
سایت مرتبط

AWT IMAGE

AWT IMAGE

سامانه امور دانشجویی

اتوماسیون دانشجویی

اداره تربیت بدنی

..
اخبار

  AWT IMAGE

برنامه درسی نیمسال اول 96-95

برنامه درسی نیمسال دوم 94-93

برنامه درسی نیمسال اول 94-93

برنامه درسی نیمسال دوم 93-92

برنامه درسی نیمسال اول 93-92

..
آدرس

 AWT IMAGE

تلفن دانشگاه: 9-77240540

کد پستی: 13114-16846

آدرس سایت: sportiust@iust.ac.ir

..
تمرینات ورزشی

AWT IMAGE

تمرینات تصویری پلایومتریک

تمرینات تصویری عضلات شکم

..
:: متن متحرک ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۲/۲۴ | 

برای جلوگیری از کاهش بافت عضلانی هنگام کاهش وزن باید به مقدار کافی پروتئین،تخم مرغ، گوشت، لبنیات،حبوبات مصرف شود.

دوغ را بعد از صرف غذا میل کنید.زیرا مصرفل دوغ با غذاهای حاوی آهن همدیگر را خنثی می کنند و خواص هردو را از بین می برند.

برای از بین بردن چربی های اضافی و لاغر شدن استفاده از میوه هایی که قند کمی داشته و فاقد چربی هستند برای صبحانه مناسب ترند.

ورزشکاران برای حفظ توان بدنی و قدرت، موز بخورند. موز حاوی قندهای سالم، فیبر، پتاسیم، آنتی اکسیدان و ویتامین B6 است.

اسیدهای چرب امگا3 باعث کاهش درد زانو درد می شود. ماهی قزل آلا، ماهی تن، ماهی ساردین، شاه ماهی بهترین منابع امگا3 هستند.

دفعات مشاهده: 999 بار   |   دفعات چاپ: 375 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 3 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
ssport
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.173 seconds with 974 queries by yektaweb 3506